banner



Recensie: Maria Barnas – Diamant zonder r

Ga naar zoeken Ga naar hoofdinhoud

Diamant zonder r

Samenvatting

Ik zeg niet dat ik Pools ben al is het maar van de grond tot de knie zoals mijn moeder tot haar umbilicus nooit zegt dat ze Pools is zoals mijn oma haar Pools-Duitse accent ontkent. Ik zeg niet dat ik Engels ben alleen omdat ik een kind was op het eiland dat zich steeds verder terugtrekt heimwee een hammock waar ik niet meer in pas. [...] Ik zeg niet dat alleen mleko klokkend op mijn tong mijn keel verklikt je kunt erin schommelen tot de sickness een schip loswrikt dat wacht! niet op mij wacht

Productspecificaties

Inhoud

Taal
Nederlands

Bindwijze
Paperback

Druk
1

Verschijningsdatum
juni 2022

Afmetingen
22 x 15,1 x 1 cm

Aantal pagina's
81 pagina's

Illustraties
Nee

Overige kenmerken

Gewicht
154 g

Studieboek
Nee

Verpakking breedte
151 mm

Verpakking hoogte
10 mm

Verpakking lengte
220 mm

Toon meer Toon minder

Nog geen reviews

Hoe controleren en plaatsen wij reviews? Hoe controleren en plaatsen wij reviews?

Negatief, positief, neutraal: nosotros zetten een review altijd online. We controleren wel eerst of 'ie voldoet aan onze reviewvoorwaarden en niet nep is. We controleren ook of 'ie is geschreven door iemand die het artikel heeft gekocht via bol.com en zetten dit er dan bij. De controles gebeuren automatisch, al kijken er soms mensen mee. Bol.com betaalt niet voor reviews. Als een reviewer door een andere partij is vergoed, staat dit in de review zelf.

Op voorraad

Select

Voor 23:59 uur besteld, maandag in huis

Levertijd

We doen er alles aan om dit artikel op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging vertraagd is.

Bezorgopties

Nosotros bieden verschillende opties aan voor het bezorgen of ophalen van je bestelling. Welke opties voor jouw bestelling beschikbaar zijn, zie je bij het afronden van de bestelling.

Verkoop door bol.com

  • Gratis verzending door bol.com vanaf twenty euro
  • Ophalen bij een bol.com afhaalpunt mogelijk
  • 30 dagen bedenktijd en gratis retourneren
  • Dag en nacht klantenservice

Bezorgopties

  • Doordeweeks ook 'south avonds in huis

Vaak samen gekocht

{"pdpTaxonomyObj":{"pageInfo":{"pageType":"PDP","language":"nl","website":"bol.com"},"userInfo":{},"productInfo":[{"productId":"9300000070476281","ean":"9789028221130","championship":"Diamant zonder r","toll":"19.50","categoryTreeList":[{"tree":["Boeken","Poëzie, Bloemlezingen \u0026 Letterkunde"]},{"tree":["Boeken","Poëzie, Bloemlezingen \u0026 Letterkunde","Poëzie"]},{"tree":["Boeken"]}],"brick":"10000926","chunk":"80007266","writer":"Maria Barnas","averageReviewRating":"0.0","seriesList":[],"sellerName":"bol.com","uniqueProductAttribute":"Bounden-Paperback"}]}}

{"pdpAnalyticsObj":{"pageInfo":{"pageType":"PDP","state":"NL","shoppingChannelContextTypeAndDeviceType":"www.bol.com,DESKTOP","canonicalUrl":"https://www.bol.com/nl/nl/f/diamant-zonder-r/9300000070476300/","shortURL":"/f/diamant-zonder-r/9300000070476300/","countryLanguage":"nl-nl"},"production":{"productId":"9300000070476281","title":"Diamant zonder r","category":"Boeken/Poëzie, Bloemlezingen \u0026 Letterkunde","make":"","brick":"10000926","seller":"0_","orderable":true,"price":"19.50","categoryNumbersFlattened":["8299","40358"],"familyId":"9300000070476300"}}}

  • Waar wil je dit mee vergelijken? Je kan in totaal vijf artikelen kiezen. Er is nog plaats voor andere artikelen. ander artikel.

Source: https://www.bol.com/nl/nl/f/diamant-zonder-r/9300000070476300/

Posted by: matticegooked1970.blogspot.com

0 Response to "Recensie: Maria Barnas – Diamant zonder r"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel